facebook twitter googleplus instagram

Wednesday 11 February 2015

bukubookkustore

Assalamualaikum. i'm back.

Alhamdulillah.

Setelah kehilangan password, finally aku dapat mengingatinya secara sempurna. In Shaa Allah tak hilang lagi.

dah berlapuk haruk, blog aku ni tak ber'update'

So, nak share sikit berita terbaru.


In Shaa Allah selangkah ke hadapan. Aku ada buat bisnes kecil-kecilan iaitu MENJUAL BUKU!

Haa! BUKU is BOOK, maka jadilah bukubookkustore.


Tadaaa! DO FOLLOW OUR INSTAGRAM. Korang boleh klik link nama kedai buku berwarna dekat atas tu atau gambar tu.

Selain tu jugak, korang boleh LIKE page kami di facebook. Biasa dekat sini korang boleh dapat:

  1. Sinopsis (nak cerita dekat instagram.. amboi! bukan main panjang bak hang!)
  2. Pendapat ( nak cakap pasal buku yang korang baca or nak recommend buku tu dekat kami)
  3. Luah perasan ( ni bukan luah perasaan yang hang suka lelaki tu secretly or etc. but say something pasal bukulah. awat ending dia macam ni? pa diaaa ni?)
  4. Nak PM order pun boleh 
  5. Peti cadangan untuk korang bagilah idea penambahbaikkan (betul ka ayat aku ni?)
So, boleh LIKE dekat sini Bukubookkustore


Baru lagi haa. like pun berapa kerat jo. Maka jemputlah mengimarahkan kedai buku aku ni.


Sekian saja kali ini. Assalamualaikum.


NEXT. BUKU GENRE APA AKU JUAL.



No comments:

Post a Comment