facebook twitter googleplus instagram

Tuesday 5 November 2013

3 pagi dah... Awat hang tak tidok lagi! Hang tau tak, esok hang sekolah!

Assalamualaikum

Pepagi buta dah post. So? hehehe


Jadi ni cerita 3 pagi berturut-turut selama dua hari dah ni,. In Shaa Allah esok masih ada. Tapi minta-minta lah tak ada.

Dua alien sorang tinggi-tinggi, kurus macam lidi. Sorang lagi gemuk-gemuk, pendek, suka makan kari. Dah pukul 3 pagi tak reti-reti nak tidur.

Itu macamlah aku asyik terjaga je sekarang ni. Aku kira ok lagi terjaga sekali je ni. Tapi mak aku asyik bangun je sebab risau dua alien ni esok tak boleh nak bangun pagi. Fitrah mak lah kan, sapa tak risau.

Part yang aku tak boleh nak blah! Bila dua alien ni bergaduh. Hang tau tak, jiran hang nak tidok! nanti dia saman hang, baru hang tau!

Jadi kesimpulannya dua alien ni tak kisah pun. Siapa boleh menjawab lagi, Serammm meh! (Adi Putra, apa hang dah buat kat alien-alien ni).

Apa yang penting dekat sini. Effect Hang tidok lewat. Biasanya ini akan terkesan kepada seseorang yang tak biasa tidok lewat.

Amaran Keras!
KECUALI kepada mereka yang memang fitrahnya tidok lewat atau mungkin dia ikut jam negara lain. kot...


  1. Senang dijangkiti penyakit macam selsema dan penyakit yang mudah berjangkit, sebab sistem imun lemah.
  2. Susah nak  handle stress
  3. Emosi terganggu. Contoh, meradang tak tentu pasal.
  4. Susah nak tumpukan perhatian. Selalunya student yang buat kerja sampai tengah malam.
Jadi ini yang umum selalu terjadi kepada mereka-mereka yang tidur lambat. Kalau anda-anda semua ada kesan lambat tidur yang lebih rare. bolehlah share bagi mengurangkan alien-alien di muka bumi. 

Aku beria tulis bila tidok lewat, otak tak boleh fokus belajar. Tapi mahluk berdua ni elok je pergi sekolah, then balik still agressive macam bertih jagung dok pot pet pot pet apa jadi dekat. Nama pun alien, patutlah rare.


p/s: aku duk serumah dengan alien kot, hang ada?




Pencicit,
annehanim







No comments:

Post a Comment